– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.(تماس باما)
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– درصورت شکستگی و ضربه در طول حمل بار، کمتر از ۲۴ساعت به ما اطلاع داده تا رسیدگی شود.
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس nezaresystem[at]gmail.com ایمیل کنید.
– اگر کالا دارای رمز عبور (Password)یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان نظاره سیستم امکان تست آن را داشته باشند.
– برچسب گارانتی کالاها نباید مخدوش شده باشد.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید(بغیر از رشت)، برای بازگرداندن کالا از تیپاکس یا باربری پیش کرایه اقدام کنید.
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش نظاره سیستم برسد، هزینههای ارسال به عهده نظاره سیستم است. و وجه پرداختی به شما برگشت داده میشود.