دانلود آخرین نسخه ایلاستریتور CC به صورت رایگان

نرم افزار ادوبی ایلوستریتور با ابزار طراحی جهت خلق آثار برداری و افکت های گرافیکی به همراه قلم‌موها (Brush) و بعلاوه افکت‌ها و فیلترهای گرافیکی و ابزار کنترل رنگ به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی در اختیار طراحان است. نرم‌افزار Adobe illustrator یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های گرافیکی به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد.

ویژگی های کلیدی نرم افزار ایلوستریتور Adobe Illustrator:

  • طراحی آثار وکتور در همه زمینه‌ها با ابزار Essential Vector Tool
  • پیاده سازی سریع تر و آسانتر ایدهای طراحی در محیطی با ابزار بسیار قوی و متنوع
  • آماده سازی گرافیک وکتور برای نرم‌افزار فلش
  • پلت کنترل رنگ بسیار پیشرفته
  • پاک نمودن سریع و راحت نقاط دلخواه (نسبت به نسخه‌های قبلی) با ابزار پاکن که کارایی آن مانند کارایی ابزار پاکن فتوشاپ می‌باشد

=============

آموزش نصب نسخه ۲۰۲۰:

۱) این نسخه، به صورت کاملا کرک شده و آفلاین می باشد و سالم است. مهم نیست به اینترنت متصل هستید یا خیر، فقط کافیست با اجرای فایل Set-up.exe به صورت Run as Administrator اقدام به نصب کنید. اگر می خواهید زبان فارسی را در فتوشاپ داشته باشید، لطفا گزینه زبان “English یدعم العربیه” را هنگام نصب انتخاب کنید.

۲) پس از اتمام نصب و اجرای نرم افزار، وقتی با بخش Loading مواجه شدید، دکمه Esc را بزنید تا بسته شود. برای غیرفعال کردن هوم اسکرین، لطفا کلید ترکیبی Ctrl+K را بزنید و تیک گزینه Auto Show The Home Screen را بردارید.

=============


باتشکر از دانلود_ها

مطالعه بیشتر

دانلود Adobe Illustrator 2020 v24