دانلود آخرین نسخه افترافکت CC به صورت رایگان

جدید ترین نسخه افتر افکت دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده که شامل بهبود عملکرد ابزارهای ویرایش و تدوین فیلم, اضافه شدن افکت های جدید و با کیفیت بسیار عالی, ابزارهای جدید ساخت بازی ها و انیمیشن های سه بعدی, سازگاری بهتر برنامه با سایر نرم افزاهای شرکت ادوب, اضافه شدن منوهای آماده جدید برای فیلم های با کیفیت DVD, افزایش و بهبود کیفیت افکت ها و فیلترها, اضافه شدن ابزارهای ویرایش جدید و … می باشد. کار با این نرم افزار برخلاف نرم افزارهای مشابه چندان پیچیده نیست زیرا ابزارها به شکلی ساده در اختیار کاربر قرار دارد به طوری که اگر شما برای اولین بار بخواهید با این برنامه کار کنید اصلآ در پیدا کردن ابزارهای مورد نظرتان دچار مشکل نمی شوید.

از ویژگی های بارز نسخه اکتبر ۲۰۱۸ دانلود افتر افکت که تحت ورژن After Effects CC 2019 v16 منتشر شده است می توان به ایجاد گذرهای عمقی سه بعدی کاملا طبیعی، استفاده از موتور بیان مبتنی بر جاوا کاملا جدید، طراحی کاملا واکنش گرا، گریددهی به رنگ ها به صورت کاملا دل به خواه با استفاده از Lumetri Color، مدیریت رنگ تصویر، بهبود تمپلیت های موشن گرافیک برای استفاده در نرم افزار پریمیر پرو، پنل کاملا جدید یادگیری برای مبتدیان، ویرایش کامل خصیصه های فایل، بهینه سازی در عملکرد کلی و استفاده از کارت گرافیک و تولید محتوای VR 180 و پیش نمایش آن در هدست واقعیت مجازی اشاره نمود.

==========

آموزش نصب نسخه ۲۰۲۰:

این نسخه، به صورت کاملا کرک شده و آفلاین می باشد و سالم است. مهم نیست به اینترنت متصل هستید یا خیر، فقط کافیست با اجرای فایل Set-up.exe به صورت Run as Administrator اقدام به نصب کنید.

==========


باتشکر از دانلود_ها

مطالعه بیشتر

دانلود افترافکت نسخه CC 2020 v17