دانلود آخرین نسخه ایندیزاین CC به صورت رایگان

این برنامه با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز جهان در زمینه نشر دیجیتال و همچنین دارا بودن ابزارهای بسیار پیشرفته صفحه آرایی در طراحی و ساخت بسیاری از مجلات معروف جهان مورد استفاده قرار می گیرد. دانلود ایندیزاین دارای قابلیت‌های بسیاری در حروف‌نگاری و صفحه‌آرایی است که از آن ها می‌توان تنظیم حروف، ایجاد سبک‌های حروف (typographic styles)، ابزار برای تنظیم دقیق قرارگیری عناصر گرافیکی، قابیلت استخراج خودکار اطلاعات از فرمت‌های متنوع و تنظیم اندازه‌های ستون‌ها، کادرها و صفحه‌بندی را نام برد. این نرم‌افزار مانند سایر نرم‌افزارهای طراحی گرافیک ساخت شرکت ادوبی، قابلیت ایجاد فایل‌های PDF را برای آسان‌سازی روند آماده‌سازی طرح‌ها برای چاپ یا پخش در اینترنت را دارا است.

شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید صفحات یک مجله یا یک بروشور را طراحی کنید. در واقع ابزارهای این برنامه به شما کمک می کنند تا یک متن ساده را تبدیل به متنی بسیار جذاب کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با ابزارهای این برنامه حاشیه هایی بسیار زیبا به متن خود اضافه کنید و از همه مهمتر تصاویری را در کنار متن قرار دهید تا علاوه بر زیباتر شدن صفحه باعث جلب توجه خوانندگان نیز گردد.

===================

آموزش نصب نسخه ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰:

۱) ابتدا مطمئن شوید دسترسی شما از اینترنت کاملا قطع است. سپس فایل Set-up.exe را اجرا کنید.

۲) تمامی فایل های اجرایی نرم افزار را در فایروال خود بلاک کنید تا به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

۳) نرم افزار به صورت از پیش فعال شده می باشد. فقط کافیست که آپدیت نکردن نرم افزار را رعایت کنید و دسترسی نرم افزار را به صورت کامل از اینترنت قطع نمایید تا کرک غیرفعال نشود.

نکته مهم! این نسخه بر روی ویندوز ۱۰ ورژن v1507 و v1544 و v1607 قابل اجرا نیست. لطفا از ورژن های جدیدتر ویندوز ۱۰ از ورژن v1703 به بالا استفاده نمایید.

===================


باتشکر از دانلود_ها

مطالعه بیشتر

دانلود Adobe InDesign CC 2020 v15